Rotaryclub Amersfoort-Regio zorgt voor elf nieuwe burgerhulpverleners

Naar aanleiding van de oproep van Stichting Reanimatie Netwerk Amersfoort om burgerhulpverlener te worden, hebben vanuit onze club op 19 december acht Rotarians en drie van hun partners een cursus reanimatie gevolgd en zijn Amersfoort en Baarn daardoor een elftal supergemotiveerde burgerhulpverleners rijker.

De avond was een geweldig succes, iedereen heeft veel bijgeleerd en was in staat vele vragen te stellen, zodat men nu met volledig vertrouwen kan gaan reanimeren.

Inmiddels hebben de deelnemers hun certificaat ontvangen.

Omdat een certificaat na een jaar vervalt is er inmiddels gevraagd ruimte in te plannen voor een opfriscursus in december 2023 in de hoop nogmaals met een aantal mensen (en wellicht meer dan de huidige elf) de reanimatiecursus te kunnen doen.