Dank voor de geslaagde Ouderenlunch van 20 november 2022!

Dank voor de geslaagde Ouderenlunch
van 20 november 2022!

Het vanwege corona langdurig uitgestelde ‘Diner van 100! 100% genieten!!’ heeft op zondagmiddag 20 november onder de naam ‘Ouderenlunch’ eindelijk kunnen plaatsvinden in de kapel van het voormalige Eemklooster in Amersfoort dat door Rotaryclub Amersfoort-Regio voor de gelegenheid omgebouwd was tot een sfeervol restaurant.

Afbeelding met tafel, binnen, vloer, instellen

Automatisch gegenereerde beschrijving

Rotaryclub Amersfoort-Regio trakteerde ruim honderd alleenstaande of minder mobiele ouderen op een uitgebreide lunch. Dit was mede mogelijk door de gaven van zeer velen in het kader van de Kerstlichtjesactie 2021, waarbij met name MBO Amersfoort genoemd moet worden vanwege de genereuze bijdrage en niet te vergeten het Eemklooster zelf dat de ruimte in deze barre energietijden om niet ter beschikking stelde.

Leden van de Rotaryclub verzorgden de voorbereiding, het serveren en entertainen. De gasten waren ouderen die meestal alleen thuis eten en die het gezellig vinden om verwend te worden met een uitgebreide lekkere maaltijd, waar ze samen met anderen van genieten.

Hun vele reacties waren hartverwarmend, waarvan we er een tweetal citeren.

·

Heel veel dank voor wat u met de Rotary voor mijn moeder hebt gedaan. U hebt geen idee hoe belangrijk dit was. Ze straalde bij thuiskomst! Wat een mooi initiatief! Dank u wel!

·

Graag wil ik u complimenteren en hartelijk bedanken voor de ontvangst, het muzikale evenement, de uitstekende lunch en, niet te vergeten, de inzet van alle vrijwilligers.
Wat een geslaagd evenement, het was super! Hartelijke groeten!

Bedankt voor uw bijdrage! Het was fantastisch!

Ook dit jaar wordt de Kerstlichtjesactie gehouden, met als doel het ondersteunen van oudere vluchtelingen.