Huur het Plastic Recycle LAB

Reserveren

U kunt het LAB bij de volgende contactpersonen reserveren:

Tjay Tjiook                               tel: 0645352278 / tjaytjiook@gmail.com

Jos van ‘t Waldeveen              tel: 0613433610 / vantwal1@xs4all.nl

Start- en dag-tarief

We zorgen voor diverse verbruiksmaterialen (korrels, brillen, veiligheidshandschoenen etc) en onderhouden, verzekeren van en reparaties aan de aanhanger en de machines. We rekenen daarvoor 100,-- euro per keer (2 dagen) en als de aanhanger meerdere dagen wordt gebruikt dan rekenen we een extra 35 euro per dag. Zo houden we het LAB draaiend, compleet en mooi.

• Starttarief:                  100 euro
  • Extra Dagtarief:          35 euro
  • Voorbeeld: maandag ophalen dinsdag terugbrengen= Start tarief = 100 euro
  • Voorbeeld: maandag ophalen woensdag terugbrengen= Start tarief + 1 dagen = 100+35 euro
  • Voorbeeld Maandag ophalen vrijdag terugbrengen= Starttarief + 3*dagen = 100+3*35=205 euro

Gebruik voor langere tijd

Het is mogelijk een wat langere tijdsduur te boeken waarbij meerdere scholen betrokken kunnen worden. Het LAB moet ook weer teruggebracht worden. De minimale gebruikstijd is een (1) dag.

Training van de begeleider

Indien je het LAB ophaalt en de bediening zelf doet (wat bij langdurende activiteiten of meerdaagse presentaties sowieso aan de orde is) krijgt een of meer van de aanvragers een instructie voor het bedienen van het LAB. Dit doen we als het LAB wordt opgehaald. De instructie staat ook op papier en op de website.

Ophalen en terugbrengen van het LAB.

Als we overeenkomen dat het transport door jullie zelf wordt geregeld, dan zijn er geen kosten aan verbonden. De aanhanger valt tijdens het transport onder de verzekering van de auto. Eenmaal opgesteld op je locatie is er een aanhangerverzekering die eventuele schade dekt. Een auto met trekhaak en een trekgewicht van 1600 kg is wel nodig (ca 150 PK of meer).

Als er kilometers door ons worden gemaakt, dan wordt een kilometervergoeding gerekend van 0,40 ct/km. (tarief 2023)

Huurovereenkomst

Hier kan je een huurovereenkomst downloaden.

Aanvullende kosten:

Afhankelijk van het gebruik (b.v. extra begeleiding, speciale mallen of speciale invulling van een evenement) kan een vergoeding gevraagd worden voor de kosten die Rotary Amsterdam Nieuwendam moet maken. Doelstelling is dat het LAB ingezet wordt voor bewustmaking van jongeren en dat het betaalbaar en schappelijk is, winst hoeven we niet te maken!

Eigen ontwerp mal

Als je een onderzetter van het recyclede plastic met je logo wilt maken dan kan je die twee weken van te voren bestelen tegen een tarief van 75 euro per ontwerp. (je kan zelf het ontwerp maken en in SVG formaat toesturen (spiegelbeeld). De diameter van de mal is 11 cm en tussen de letters en verschillende elementen dient er 0,3mm tussenruimte te zijn (anders loopt het ontwerp dicht), zorg ook voor voldoende resolutie van het ontwerp.

Organisatie door Rotary Amsterdam Nieuwendam

Bij een eenmalige (dag) activiteit, kan de bediening van het Plastic Recyle LAB door Rotary Amsterdam Nieuwendam worden verzorgd. Hierover worden per geval afspraken gemaakt.