Rotaryclub Bussum ondersteunt Versa Welzijn bij "Administratie voor elkaar"

Na een oproep van de Sociaal Juridische Dienstverlening van Versa Gooise Meren in het Bussums-Nieuws, hebben wij binnen onze club een grote groep vrijwilligers bereid gevonden hulp te bieden bij administratieve vragen van inwoners uit Bussum. Aan de bestaande pool van ondersteuners zijn nu per keer 2 tot 3 leden van Rotaryclub Bussum toegevoegd die iedere week helpen in de ondersteuning die Versa Welzijn biedt aan inwoners met administratieve vragen. Vragen die verschillen van het wijzigen van zorgverzekering, het aanvragen van huurtoeslag, etc.

Meer weten over de inzet van Versa Welzijn? Zie de site: Administratie voor elkaar - Versa Welzijn
Of kunt u ook wat tijd beschikbaar stellen? Zie de oproep in het Bussums Nieuws: Dringend vrijwilligers nodig bij Administratie voor Elkaar - Al het nieuws uit Bussum (bussumsnieuws.nl)