Discon 2018. Laat je inspireren!

Verleg die steen

DISCON in Almere, zaterdag 14 april 2018

De DistrictConferentie is achter de rug, met de opening door de Almeerse Burgemeester Franc Weerwind die inspeelde op de drie thema’s jullie allen wel bekend. De uitreiking van de PHF aan Jörgen Raymann die heel veel doet voor Rotary. Inspirerende sessies met verschillende insteken. En uiteraard buitenslandse gasten, die hun ondersteuning gaven voor deze DisCon. Heel veel mensen hebben mij bedankt en vonden het een fantastische en inspirerende dag. Presentatie Gouverneur.

Naar de foto’s van de Discon 2018

Naar de foto’s van het Gouverneursdiner 2018

Kei van het jaar Award

Van de drie genomineerden voor de 'Kei van het jaar Award', te weten RC Maarssen, RC Barneveld en RC Huizen-Gooimeer is met overgrote meerderheid gekozen door de aanwezigen voor RC Huizen-Gooimeer. Met het thema ‘Huizen voor St. Maarten’, een prachtig initiatief.

Alle presentaties zijn terug te vinden op de district-website: RC Huizen-Gooimeer, RC Barneveld en RC Maarssen.