Focus Rotary

Ondanks je drukke agenda en gevulde leven wil je toch graag het verschil maken in de samenleving en betrokken zijn. Mooie projecten doen die impact hebben! Voor leden én niet-leden faciliteert Rotary dit met Focus Rotary. Focus Rotary richt zich op - bij voorkeur substantiële - projecten die gaan over een of meerdere van de zeven focusgebieden van Rotary:

Vrede en conflictpreventie en -beheersing

Preventie en behandelen van ziektes

Water en sanitatie

Gezondheid van moeder en kind

Basisonderwijs en bestrijding van analfabetisme

Economische en sociale ontwikkeling

Het leefmilieu beschermen

Je kunt je eigen idee realiseren met gelijkgezinden of je aansluiten bij een project dat je inspireert. We streven er naar om op basis van enthousiasme en beroep/bijdrage projectleden van binnen en buiten de Rotary te koppelen aan de projecten.
Rotary helpt verder met het wereldwijde netwerk en de 16.000 leden in Nederland.
Als Focus Rotary willen we je helpen je dromen om te zetten in daden en de idealen en waarden die met ons als Rotary deelt ten volle te kunnen leven.

Inschrijven Nieuwsbrief

Overzicht Projecten