rli1580.rtd

Waarom?

Het Rotary LeerInstituut (RLI) heeft als doel om leden van Rotaryclubs door middel van interactieve trainingen meer Rotarykennis te geven. Het idee daarachter is dat meer kennis over Rotary zal leiden tot meer plezier in en meer effectiviteit van onze wereldwijde organisatie.

Hoe?

De opleiding van RLI Nederland neemt drie dagdelen in beslag en wordt door een team van je eigen district georganiseerd. Tijdens de workshops komen op een interactieve manier allerlei Rotaryzaken aan de orde. Iedere workshop staat op zichzelf en vormt een afgerond geheel. Na afloop ontvang je een oorkonde én de RLI-pin.

Wanneer en Waar?

Jaarlijks organiseert RLI Nederland workshops in de diverse districten. Opgeven voor de komende RLI-trainingscyclus kan nu al.

Volgende training:

• Zaterdag 12 oktober 2019, 9.00–14.00 uur
  • Zaterdag 2 november 2019, 9.00–14.00 uur
  • Zaterdag 23 november 2019, 9.00–14.00 uur

Locatie/route:

Golfresort De Purmer
Westerweg 60, 1445 AD Purmerend.

Kosten:

€50 per dag. totaal €150, inclusief koffie/thee en lunches.
Het district neemt de helft van de kosten voor zijn rekening. Je betaalt nu dus €75,-

div_blue