Rotary Action Group against Slavery

In deze toespraak legt Kevin Bales uit hoe het moderne slavernijbedrijf werkt, met miljardenwinsten die de instandhouding bevorderen van een aantal van 's werelds slechtste ondernemingen. Hij illustreert zijn lezing met grafieken en persoonlijke verhalen uit zijn onderzoekspraktijk - en noemt het bedrag dat het zou kosten om alle slaven op deze aarde te bevrijden...

OVER MODERNE SLAVERNIJ

Naast schrijver, hoogleraar sociologie en adviseur bij het Global Program on Human Trafficking van de VN is Kevin Bales een van ’s werelds meest vooraanstaande experts op het gebied van moderne slavernij. Samen met Simon Pell heeft hij de non-profitorganisatie “Free the Slaves” opgericht, met een zeer informatieve en inspirerende website.

MEER INFO