xx

RYLA Hoogeveen 2023

Van 6 t/m 8 oktober is er weer een succesvolle RYLA geweest die georganiseerd is door de clubs van Hoogeveen. De deelnemers kregen te maken met heel gevarieerde opdrachten. Zo was er bijvoorbeeld een opdracht over natuurlijk leiderschap die ze uitvoerden met paarden. Het afsluitende onderdeel was debatteren. Voorafgaande het daadwerkelijke debat waar ouders en andere genodigden ook bij aanwezig waren, hadden ze training hiervoor gehad.

Heel boeiend was het laatste debat met als stelling: “We hebben meer vrouwen in de top nodig voor ander leiderschap”. De deelnemers mochten laten weten of ze voor of tegen deze stelling waren. Vervolgens moesten ze de tegenovergestelde mening verdedigen. Dat leverde een heel boeiend debat op. Na de afsluitende borrel gingen deelnemers en organisatoren heel tevreden naar huis.

Klik op het foto-album om alle afbeeldingen te zien.