
INFORMATIEAVOND 30 OKTOBER
voor secretarissen, penningmeesters en webmasters
Rond 1 juli is overal de nieuwe ploeg clubbestuurders aan de slag gegaan. Rotary kent vele trajecten om met name de voorzitter op weg te helpen. Ook vanuit de andere clubbestuursleden is er af en toe vraag naar praktische dingen, waarop niet altijd direct een antwoord is te vinden. Het bestuur van het district heeft daarom besloten om net als voorgaande jaren een informatieavond te organiseren voor secretarissen, penningmeesters en webmasters die deze functie nog niet zo lang bekleden. We zullen proberen op de meeste voorkomende vragen samen een antwoord te vinden.
- voor secretarissen zal het vooral gaan over het gebruik van Lead op clubniveau,
- voor webmasters over de vraag "Hoe houd ik mijn clubsite actueel?"
- en voor penningmeesters over "Hoe voldoe ik als club aan de periodieke financiële verplichtingen aan het district, landelijk (RAN) of internationaal?" en andere financiële vragen.
Locatie: IT-Hub, Griendtsveenweg 29, Hoogeveen (naast het station, blauw gebouw)
Tijd:
- 19.30 uur inloop met koffie/thee
- 19.45 uur opening door de gouverneur, Veronica van der Goot Aansluitend gaat iedere groep naar de verschillende ruimtes
- 21.00 uur afsluiting met drankje
Aan deze avond zijn geen kosten verbonden.
Aanmelden voor deze avond kan bij Marijke Inklaar o.v.v. naam, club en welk thema je wilt bijwonen (graag uiterlijk 10 oktober)