twittertest.rtd

DOWNLOAD FORMULIER...

PolioPlus Society

Als Rotarian en supporter van de wereldwijde actie ‘End Polio Now’, de eerste prioriteit van Rotary International, wil ik deelnemen aan de ‘Countdown to History’ als lid van de

PolioPlus Society van district 1590

Ik verbind mij ertoe om jaarlijks, en dit minimaal tot en met 2026, een bijdrage te doen aan het PolioPlus Fonds van de Rotary Foundation

X  € 100 per jaar (minimumbedrag om lid te worden van de PolioPlus Society)

□  Een bijdrage van € …..,..  per jaar aan PolioPlus (indien meer dan € 100)

Ik beloof om Rotary te helpen geschiedenis schrijven door elk jaar het bovengenoemde bedrag bij te dragen totdat de Wereldgezondheidsorganisatie verklaart dat polio wereldwijd volledig is uitgeroeid omdat elk kind een risico loopt zolang de wereld niet poliovrij is.

Leden van de PolioPlus Society ontvangen een PolioPlus Society-lidmaatschapsspeld en een certificaat.

De bijdrage wordt jaarlijks rond 15 mei door een automatische incasso overgemaakt op rekening NL56 INGB 0000 0097 79 ten name van de Stichting Rotary Fondsen Nederland. Daartoe het verzoek uw bankrekeningnummer te vermelden. De Stichting Rotary Fondsen Nederland valt onder de ANBI regeling.

Naam (voornaam + achternaam):

Datum:

e-mailadres:

Internationaal lidnummer:

Rotaryclub:

Bankrekening nummer IBAN:

Handtekening

Stuur het formulier per e-mail naar marijke.inklaar@gmail.com

Uw PolioPlus Society-certificaat en speld zullen u worden toegestuurd