Rotary Kinderkamp

Het bestuur van de Stichting Rotary Kinderkamp heeft besloten om het Rotary Kinderkamp ook in de zomer van 2024 te laten plaats vinden op het eiland Schiermonnikoog. Het kinderkamp vindt plaats van zaterdag 3 tot en met zaterdag 10 augustus. De inschrijving hiervoor start op vrijdag 1 maart 2024.

Het tofste vakantiekamp van...

...misschien wel de héle wereld. Kinderen beleven er de meest toffe, geweldige avonturen. Wat denk je bijvoorbeeld van vliegeren, wadkliederen, kanoën, vlotten en hutten bouwen, varen op de Waddenzee, een circus workshop met eigen optreden, pijl & boogschieten en strandjutten of lasergamen? En vergeet ook de bonte avond, de disco en het kampvuur niet!

Vanaf Lauwersoog begint het avontuur al met een boottocht van ruim drie kwartier over de Waddenzee naar het eiland Schiermonnikoog. De kinderen logeren op een boerderij en slapen daar in ruime slaapkamers (4 tot 8 personen) met stoere stapelbedden van steigerhout. Op het erf is van alles te beleven. Lekker actief op het volleybal- en voetbalveld, chillen op de schommels en in de hangmatten. De kookmoeders serveren het eten in het gezellige dagverblijf, waar alle ruimte is voor spelletjes, knutselen en lekker chillen in de leeshoek. Het is een kamp zonder internet en computerspelletjes. Samen activiteiten ondernemen en aandacht hebben voor elkaar staan voorop!

Naar Info voor Rotaryclubs

Naar Info voor ouders