Frank Speel 2026-2027

Ik ben Frank Speel (1967) en inkomend gouverneur in het Rotaryjaar 2026-2027.

Ik woon in Maassluis en ben als programmamanager werkzaam bij de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) in Den Haag.
Als zzp’er ben ik actief als loopbaancoach en trainer. Ik ben lid van de Rotaryclub ’s-Gravenhage Oost.

Rotary heeft mijn hart veroverd. Ik ben inmiddels ruim 15 jaar actief bij Rotary en dat smaakt naar meer.
Rotary is als organisatie en als netwerk blijvend in ontwikkeling, ondernemenden toekomstgericht, zeker ook in ons District 1600. Dat past bij mij als mens en professional.

Ik was eerder voorzitter van de RC Zoetermeer in het jaar 2016-2017 en ben inkomend voorzitter 2025-2026 van mijn huidige club RC ’s-Gravenhage Oost.

Tijdens de afgelopen Discon 2023 in Den Haag verzorgde ik de workshop “Rotary als bindmiddel: de wereld kan wel wat Rotary gebruiken!”.
Dit is voor mij een persoonlijke drijfveer als Rotarian: verbindend en dienend leiderschap als zichtbaar onderdeel van een wereldwijd netwerk.

Ik ben trots vader van Maarten (1996) en Reinier (1998) en gelukkig met mijn vrouw Monique.