Vacatures

Vind je het leuk om nog meer over Rotary te leren? Wil jij ook buiten jouw club meer Rotarians ontmoeten ? Kijk dan eens naar een van onderstaande vacatures binnen het gezellige en bevlogen districtteam.

Wij zoeken invulling voor de volgende functies:

• Drie assistent gouverneurs voor verschillende regio’s. Als assistent gouverneur bij jij het eerste aanspreekpunt voor de clubs in jouw regio. Je informeer, adviseert en organiseert. Waaronder het stimuleren van het vergroten van Rotary kennis binnen de club en samenwerking met andere clubs in de regio. Je werkt in een team van in totaal 8 assistent gouverneurs. En jouw contactpersoon binnen de organisatie is de gouverneur.
  • Voor de commissie DEI (diversity, equity and inclusion) zoeken wij denkkracht om dit thema binnen Rotary te verkennen, onderzoeken  en handen en voeten te geven. Is jou dat op het lijf geschreven of zou je er graag meer over leren, dan gaan wij graag met je in gesprek.
  • De jeugdcommissie zoekt ook versterking. Een hele belangrijke commissie met een missie die lifechanging is voor de deelnemers. Een hele bijzondere, verschilmakende functie voor rotarians met een groot hart en oog voor detail.

Verder hebben wij nog de ambitie om een commissie leefmilieu op te richten en een commissie die de introductie van de jeugdstimuleringsprijs in ons district vorm wil geven.

Nieuwsgierig geworden naar een van deze functies? Neem dan contact op met onze district gouverneur Wendy Boog.