Kindervakantiedag 2020 - aankondiging

Zaterdag 12 september 2020

Voor veel kinderen is het niet vanzelfsprekend om in de zomer met vakantie te gaan of een uitje te doen. Soms is dat omdat de financiële middelen er niet zijn of omdat het gezin om een andere reden onder druk staat. Dit jaar is er nog een reden waarom veel gezinnen niet op vakantie gaan: de coronacrisis.

Wij willen alle kinderen die dit jaar niet op vakantie kunnen een gezellige en ontspannen dag met leeftijdsgenoten bezorgen. Een dag waar niets moet en alles mag, zorgvuldig georganiseerd en begeleid door ons eigen team. Een dag met veel aandacht voor ieder kind.

Wat gaan we doen

Naast een spannende speurtocht op het water van het Uitgeestermeer gaan de kinderen hun eigen stoere armbanden knopen. Dat gebeurt onder leiding van de Castricumse meesterknoper Paul Bakker, die evenals andere jaren belangeloos meewerkt. Ook voor de inwendige mens wordt gezorgd met patat, ijs en limonade. Er is voldoende aandacht voor ieder kind en er wordt gezorgd voor deskundige schippers en begeleiders tijdens de speurtocht en workshop.

Wie komt in aanmerking?

De Kindervakantiedag is bedoeld voor kinderen

• uit groep 5 t/m 8 van de basisschool;
  • die niet in de zomer met vakantie gaan;
  • een zwemdiploma hebben;
  • en een superleuke dag kunnen gebruiken, om welke reden dan ook.

Let op: deze dag is niet bedoeld voor kinderen met een ernstige ziekte of handicap. Helaas kunnen we deze kinderen tijdens deze dag (op het water) niet de aandacht bieden die ze nodig hebben.

Aanmelden vóór 31 augustus 2020

Wilt u uw kind aanmelden voor de Kindervakantiedag? Stuur dan een e-mail naar info@rotaryclubheemskerkuitgeest.nl.
Wat wij willen weten:

• de naam van uw kind
  • jongen of meisje
  • de leeftijd
  • in welke groep uw kind zit (5, 6, 7 of 8)
  • uw mailadres
  • uw telefoonnummer
  • uw motivatie voor de aanmelding

U ontvangt een bevestiging van aanmelding.

Aan de Kindervakantiedag kunnen dertig kinderen deelnemen. U krijgt zo snel mogelijk daarna bericht of uw kind kan meedoen. U ontvangt dan ook meer informatie over de dag.

download de flyer