Rotary lanceert biertje

Op maandagavond 15 april hbben wij tijdens de drukbezochte open avond ons eigen bier gelanceerd: Rotary Innerwheel. De eerste fles is geveild en bracht een mooi bedrag op voor het goede doel.

Tijdens de open avond brachten we met tal van belangstellenden een bezoek aan de Noord-Hollandse Bierbrouwerij in Uitgeest. Na een uitgebreide rondleiding werd er bier geproefd en gegeten tijdens een geanimeerd “walking dinner” bij Lekker aan de Haven.

Eerste fles

Onze inkomend voorzitter Herman Brinkman vertelde ondertussen enthousiast over wat de Rotary doet voor de samenleving en voor elkaar en wat het lidmaatschap hem persoonlijk heeft gebracht. Vervolgens bracht hij de eerste fles Rotary Innerwheel Blond onder de hamer. De fles bracht maar liefst 70 euro op. Het geld komt direct ten goede aan enkele mooie initiatieven in onze regio.

Badeendjesrace

Daarnaast kondigde Brinkman de inmiddels befaamde Badeendjesrace aan. Het spectaculaire evenement vindt dit jaar plaats tijdens de Open Watersportdag op zondag 19 mei 2019. Ook van de Badeendjesrace gaat de volledige opbrengst naar goede doelen dichtbij. Loten zijn te koop via de leden van Rotaryclub Heemskerk-Uitgeest en via Club Mariz aan de Dorpsstraat in Castricum.

> bekijk de foto's!