xx

Bedrijfsbezoek ROM Utrecht

Op 25 mei 2023 waren we met Rotary International clubs uit de Provincie Utrecht en de Gemeente Hilversum voor een interessante bijeenkomst te gast bij de Regionale Ontwikkelingsmaatschappij (ROM) Utrecht Region.

De ROM verbindt ambitieuze, innovatieve ondernemers met kennis, met financiering en met toegangspoorten tot andere markten. In Nederland en in het buitenland. De missie van ROM is om door middel van innovatie en groei belangrijke maatschappelijke uitdagingen te realiseren. Het vergt investeringen in innovatie en netwerken om de doelstelling van 100.000 gezonde en duurzame nieuwe banen te creëren. Op basis van ervaringen, kortetermijndoelstellingen en resultaten is een meerjarenstrategie geformuleerd waar we een stuk inzicht in hebben gekregen. Het omvat een koers, scherpe keuzes en concrete KPI’s om op te sturen. Zo denkt de ROM de komende jaren effectief en impactvol te kunnen opereren.

Al met al een erg interessante avond, mede dankzij bijdragen van Directeur Arjan van den Born, Hoofd Investeringen Edgard Creemers, Manager Foreign Affairs Tom Willebrandts en Business Advisor International Esther Schaafsma.