Compost en zonnebloem actie 2016

Compost en zonnebloem actie

C:\Users\Gert-Jan\Documents\Rotary\Website\Backup bestanden Bart\wetransfer 1\slide_10.jpg

Compost verkoop

De Rotaryclub Huizen Gooimeer heeft in het voorjaar van 2016 zakken hoogwaardige compost verkocht. De opbrengst daarvan werd besteed aan een vaarvakantie voor gehandicapten met het motorschip de Zonnebloem.

C:\Users\Gert-Jan\Documents\Rotary\Website\Backup bestanden Bart\wetransfer 1\160401_drive_in.jpg

Hoogste zonnebloem

Aan de Rotaryactie voor De Zonnebloem werd een bijzondere wedstrijd verbonden. Iedereen die tenminste 5 zakken compost bestelde kreeg gratis een zakje zonnebloemzaad en kon meedoen aan de wedstrijd voor de hoogste zonnebloem. Als de zonnebloem op 15 september 3 meter of hoger was dan kon een foto ingestuurd worden. De prijs voor de hoogste zonnebloem was een schitterende bollenmand met 150 bloembollen of een professioneel tuin- en beplantingsadvies voor de tuin.

C:\Users\Gert-Jan\Documents\Rotary\Website\Backup bestanden Bart\wetransfer 1\zonnebloem_2.gif