Nostalgisch Kerstfeest in de Engel

Nostalgisch Kerstfeest in De Engel

Sfeervol zingen in De Engel

Met elkaar oude kerstliederen zingen, kerstverhalen delen en het samen zijn vieren.

Op zaterdag 21 december was het sfeervolle kerkje De Engel de plek waar ouderen van De Marke en uit heel Huizen samen met Rotary Huizen Gooimeer genoten van het samen zingen van kerstliedjes en het vertellen van Kerstherinneringen.

.

Afbeelding met foto, persoon, verschillend, binnen

Automatisch gegenereerde beschrijving

Dank

Dank aan Gerard Knoop van onze Rotaryclub en aan de vrijwilligers van De Marke en van De Engel voor de organisatie, aan Nicole Bouts van ONyVA voor de programmaboekjes en aan Joost Veerman die er met de fantastische begeleiding op de piano voor zorgde dat alles goed kwam. Het was een heerlijke middag.

Verhalen uit De Engel

Tijdens het Kerstfeest op 21 december zijn verschillende verhalen opgeschreven: u vindt ze op onze website hier