Appelsap actie voor jongerenprojecten

Appel Rotary v1

Appelsap Actie

Appelsap 3 liter pakken te koop

Rotaryclub Huizen Gooimeer heeft appels geplukt in Waardenburg. De appels zijn ons geschonken door een kleine boomgaard om onze doelen te ondersteunen en door Huiskamp Sap Mobiel zijn de appels geperst, gepasteuriseerd en verpakt. We bieden deze 3 liter pakken te koop aan voor financiering van onze jeugdprojecten.

Het is heerlijk ongezoet fris troebel natuurzuiver sap, en een pak kan in de koelkast geplaatst en gebruikt worden. De pakken zijn ongeopend 2 jaar houdbaar en geopend - doordat het pak vacuüm blijft - nog minimaal 5 weken houdbaar.

Een pak kost 10 euro.

Fondswerving

Doe mee met je club in 2020

Wil je als club meedoen met fondswerving? Ook voor 2020 kunnen nu al bestellingen gedaan worden. Deze pakken zijn dan leverbaar vanaf maart 2020. Winst is 3,50 euro per pak.

Meedoen kan met minimaal 100 pakken afname. Als er minimaal 5 clubs (of 500 pakken) meedoen, gaat het door.

Contactpersoon: Erik Peter Vermaat

Bestellen: RC Huizen Gooimeer, e-mail rotarygooimeer@gmail.com

Aanmelden als club

Appelsap Actie 2020