Wensboom concert - 15 oktober 2023

Benefietconcert voor de Wensboom Oosterhout

Al 10 jaar kunnen inwoners van Oosterhout en omgeving rond de kerstdagen een wens ophangen in de Oosterhoutse Wens-kerstboom. Dit kan bijvoorbeeld een wens zijn voor iemand die een zware periode doormaakt en een steuntje in de rug verdient. De initiatiefnemers, Rotaryclub Oosterhout Regio en Stichting Bruisende Binnenstad, spannen zich elk jaar in om een aantal van deze wensen te vervullen. Daarvoor is ook geld nodig. Dat doen we via de Rotary Santa Run Oosterhout. maar ook op andere manieren. Dit jaar organiseert De Wensboom op 15 oktober een benefietconcert in Theater De Bussel Oosterhout. Vele artiesten leveren belangeloos een bijdrage om geld in te zamelen voor dit mooie initiatief.

Komt u naar het benefietconcert voor de Wensboom op zondag 15 oktober om 15 uur in Theater De Bussel Oosterhout?

Kaartenhttps://www.theaterdebussel.nl/programma/5130/rotary-club-oosterhout/wensboom-concert