Wijnproject

Wijn

Wijnproject!

Ieder jaar bottelen de leden van Rotary Schoonhoven vele flessen wijn. Met de „winst“ ondersteunt Rotary Schoonhoven ieder jaar een of meerdere goede doelen. Het goede doel van het wijnproject 2012 zijn de Vrijwilligers van Schoonhoven.

Rotary faciliteert dit jaar activiteiten die zich afspelen rond de vrijwilligers van Schoonhoven en omstreken:

Wij ondersteunen ze (kennis)

Wij ontzien ze (nemen een dag hun werk over)

Wij verwennen ze (vrijwilligersdiner)

De inkomsten van het wijnproject zijn bedoeld als financiering van deze activiteiten.

De geselecteerde wijnen van 2012

De proefcommissie is verheugd voor u dit jaar twee biologische wijnen geselecteerd te hebben. Het toeval wil dat zowel bij het blindproeven zowel de rode als bij de witte wijnen The Green Wine Company er uitsprong.

The Green Wine Company |

De Green Wine Company werkt met gepassioneerde mensen om een balans te creëren in het ecosysteem. Tussen de wijnstokken groeien bloemen en kruiden. De wijnmakers houdt er van om de natuur zijn gang te laten gaan in de biologische wijngaarden. De wijngaard produceert gezonde wijnen, die diep geworteld zijn om alleen het beste uit de grond te halen.

De rode wijn Tempranillo | Vino de la Tierra de Castilla

Deze wijn van de inheemse Tempranillo druiven is geproduceerd door onze Spaanse wijnmaker. Het resultaat is robijnrood en uitgebalanceerd, met de smaak van rijpe bosvruchten en kruiden. Heerlijk om te combineren met harde kazen, tapas, rijst en vleesgerechten.

De witte wijn| Airén & Sauvignon Blanc | Vino de la Tierra de Castilla

Deze wijn van de inheemse Airén en wereldreiziger Sauvignon Blanc is geproduceerd door onze Spaanse wijnmaker. Het resultaat is een lichte, frisse en fruitige wijn, die heerlijk smaakt bij geitenkaas, frisse salades, tapas, gegrilde vis of als aperitief.

Wijn bestellen?

12 flessen rood, 12 flessen wit of een doos half om half: € 70,00

Mail naar rspruyt@planet.nl of spreek een rotary lid aan!