Messiah

Locatie: RK Bartholomeus Kerk – Wal 63 te Schoonhoven
Tijd: Vrijdag 15 december 2017, aanvang concert om 20:00 uur

Messiah - GF Händel

Messiah vertelt het levensverhaal van Jezus Messiah. Een verhaal vol passie, vuur en Goddelijke opoffering. George Frederic Handel componeerde dit oratorium in 1741 voor koor, orkest en solisten. Nog steeds genieten wij anno 2017 van de prachtige aria’s en koren, onder andere van het beroemde Hallelujah-koor. Duik met Ribattuta Musica in dit verhaal en geniet niet alleen van de prachtige muziek maar ook van de sfeervolle locatie.

Ribattuta Musica is een professioneel ensemble in authentieke en kleine bezetting.
Messiah wordt uitgevoerd door Ribattuta Musica zoals de componist Handel het oorspronkelijk bedoeld heeft. Rotary Schoonhoven doneert de netto opbrengst aan het goede doel: Stichting Mercy Ships, een medische hulporganisatie voor Afrika.

Solisten

Elvire Beekhuizen

sopraan

Rosina Fabius

Guy Cutting

tenor

Lester Lardenoye

altus

Hans Voschezang

bas-bariton

De online toegangsprijs voor Johannes Passion is slechts € 27,50 plus € 1,21 administratiekosten (bij verkoop online). Link:

Heeft u (echt) geen mogelijkheden om online kaarten voor het concert te kopen, mail uw bestelling dan naar kaarten@rmusica.nl.

Tickets aan de zaal –indien nog beschikbaar- zijn te koop voor € 35,-