Nieuwe voorzitter

30 juni 2022 heeft Lucie Boonekamp haar voorzittersjaar afgesloten. Voor deze gelegenheid verplaatsten we ons naar Het Gebouw in Ammerstol. Een heerlijk plekje aan de Lek.

Lucie mag terugkijken op een heel actief jaar, waarin veel ruimte was voor nieuwe dingen. Gepland en ongepland. Zo waren er diverse mooie projecten zoals de opruimactie Endplasticsoup en het (jaarlijkse) wijnproject met een recordopbrengst; spontane acties zoals Fietsen voor Oekraine, het schenken van het dagboek Het Achterhuis van Anne Frank aan groep 8 leerlingen van Schoonhoven en de nieuwe schaaktafels bij het veer. Diverse (hele) mooie sprekers verbreedden onze blik tijdens de wekelijkse clubavonden. En daarbij of daardoorheen vernieuwing, zoals de eerste open clubavonden en met 2 nieuwe leden erbij is het ledenaantal gelijk gebleven. De club is Lucie dankbaar voor haar inzet. Én, Lucie is -tegen haar eigen verwachting in- een echte Rotary-ambassadeur geworden!

Nieuwe voorzitter is Frank Peltenburg. Hij hoopt voort te zetten wat Rotary Schoonhoven deed en doet in het nieuwe jaar dat voor ons ligt. En daar hebben we alle vertrouwen in.

Afbeelding met persoon, buiten, lucht, gras

Automatisch gegenereerde beschrijving

Links: Lucie Boonekamp, rechts kersverse voorzitter Frank Peltenburg.