Internationaal

Met twee clubs in het buitenland (Bonn en Gent) hebben wij een vriendschapsrelatie met over en weer activiteiten. Zo houden wij bijvoorbeeld voordrachten in elkaars club en vieren wij gezamenlijk onze feesten. Maar ook steunen wij elkaars projecten.

Eens in de zoveel jaar ontvangen wij in het kader van het Group Study Exchange-programma een groep jonge mensen uit een ander werelddeel waarvan de deelnemers zich in Nederland oriënteren op hoe wij hier werken. Dit om hun eigen beroepsuitoefening in een breder perspectief te zien.
Omgekeerd zenden wij ook jonge Nederlanders (niet-Rotarians) uit naar clubs in een ander land.

Leden van Rotary kunnen, als zij op zakenreis zijn of met vakantie, overal ter wereld de lokale clubbijeenkomsten bijwonen; op internet zijn de clubs met adressen en tijden te vinden.