Wekelijkse bijeenkomsten

Wij ontmoeten elkaar iedere week op maandag tussen 18.00 en 20.00 uur in De Moestuin.
Na een drankje begint om 18.30 uur, na een moment van stilte en een door één van de leden gehouden voorwoord, de avondmaaltijd. Na drie kwartier vangt het inhoudelijk deel van de bijeenkomst aan.

Iemand spreekt, meestal een lid, over zijn of haar werk, interesses, of over zijn of haar leven. Ieder clublid vertelt minstens één keer over zijn werk en één keer over zijn leven.

Als een maand een vijfde maandag heeft (dus vier keer per jaar) houden we een bijzondere bijeenkomst. De partners zijn dan van harte welkom. Het programma is soms educatief, vaak verstrooiend.

Ook voor de eerste bijeenkomst in het nieuwe jaar wordt er iets bijzonders georganiseerd mét partners. In de zomermaanden zijn er vooral vrije avonden, omdat dan de opkomst geringer is. Een goede gelegenheid om elkaar tijdens de maaltijd wat langer te spreken.

Het Rotary-jaar loopt van juli tot juli en kent een aantal vaste momenten. Tijdens de eerste bijeenkomst vindt de bestuurswisseling plaats. Enkele malen per jaar worden alle zaken de club betreffende besproken.