Ontvangst RC Gent in Utrecht

Clubbezoek van RC Gent aan Utrecht

Wat inmiddels alweer een deciana lange traditie is, vond 23 & 24 juni (’23) weer plaats; een bezoek van onze zusterclub Gent aan Utrecht. Om het jaar bezoeken zij ons; het andere jaar bezoeken wij hen. Partners zijn steeds welkom. En een bijzonder aspect bij deze uitwisselingen is dat bezoekers bij de leden van de ontvangende club logeren.

Vrijdag einde middag ontvingen we onze vrienden bij de bonsai kwekerij van een van de RC Utrecht-West leden. De zon scheen vol op, er was een BBQ met grillmeister, een koelkast vol koude drank, en goed geluimde mensen. Beider voorzitters deelden prachtige humoristische speeches met een serieuze waarderende ondertoon.

Na het eten nam Gerrit iedereen mee voor een rondleiding door de kwekerij waar hij veel know how deelde en inzicht gaf in het hele proces.

Na deze geslaagde eerste dag, volgde op zaterdag een zeer informatieve rondleiding door het natuurgebied van Amelisweerd, en aan- & afsluitend een lunch bij onze clublocatie De Moestuin.

Door de vele informele momenten samen is er lekker veel gemixt, en is de vriendschapsband verder onderstreept. Wat hiermee ook ontstond is een wederzijds verlangen om komende tijd gezamenlijk een project op te pakken. Samen doen we immers meer!

We kijken door deze editie alweer uit naar de volgende in Gent!