Open Clubbijeenkomst op 6 april 2022

Open bijeenkomst -Rotaryclub Weert op 6 april

Rotary club Weert nodigt belangstellenden uit voor de landelijke Week van de Open Clubbijeenkomsten op woensdag 6 april. Met deze open clubbijeenkomst laten we op een laagdrempelige manier geïnteresseerden kennis maken met onze Rotaryclub.

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij Rotary doen ze dat actief en maken ze dat samen zichtbaar. Zij zijn People of Action. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Zij zetten zich in voor goede doelen in Weert, maar ook ver daarbuiten.

Rotary is een internationale organisatie. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken.

Ze wisselen hun professionele kennis uit, vertellen over hun vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties tijdens de clubbijeenkomsten. Op het persoonlijke vlak zijn ze een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Open clubbijeenkomst

Je bent woensdag 6 april van harte welkom op hun open clubbijeenkomst. De inloop is vanaf 18:00 uur bij Brasserie-Hotel Antje van de Statie, Stationsplein 1 in Weert en de avond start om 18:30 uur (inclusief eten). We laten je graag kennismaken met Rotary en hebben daarnaast ook een interessante spreker: Prof. Tom Sauer (Universiteit Antwerpen) die een presentatie zal geven over “Vrede en Kernwapens”. De bijeenkomst is om 20:00 uur afgelopen. Aanmelden kan tot 3 april via e-mailadres: rcweertbericht@gmail.com.

Meer informatie over Rotary kun je vinden op www.rotary.nl.