FINALE 100 jaar

16 december 2023 in Hulst

Opening voedselbos, concert, walking dinner en feestavond. Dat zijn de ingrediënten van de finale op zaterdag 16 december in Zeeuws-Vlaanderen. Het programma start om 14.30 uur in Sluiskil (Terneuzen), met de opening van het voedselbos. Daarna vertrekken we naar het pittoreske Hulst, waar we ontvangen worden in de prachtige Basiliek voor een concert. Tot slot gaan we in brasserie De Koning van Engeland genieten van een walking dinner en livemuziek.

Wist je dat… de Basiliek in Hulst een aantal jaar geleden is verkozen tot mooiste kerk van Nederland? Anja Rijlaarsdam, districtsgouverneur Zuidwest Nederland, bekeek de kerk alvast met eigen ogen: “Een schitterende locatie voor een finalewaardige en muzikale afsluiting van ons eeuwfeest!

14.30 uur

Informatie over voedselbos en officiële eerste handeling in Sluiskil

17.30 uur

Ontvangst in de Basiliek van Hulst met concert

19.45 uur

Ontvangst in de Koning van Engeland (Hulst) met diner

23.00 uur

Einde programma. Details volgen later.