xx

Rotary Foundation

The Rotary Foundation is de wereldwijde goede doelen organisatie van alle Rotaryleden. Het is één van de grootste NGO’s ter wereld. De Foundation steunt op wereldschaal projecten van Rotarians en partner-organisaties die een duurzaam effect hebben, zoals de jarenlange actie om polio de wereld uit te krijgen End Polio Now

Missie

De missie van de Rotary Foundation is om Rotarians in staat te stellen begrip, goodwill en vrede in de wereld te bevorderen door de gezondheid te verbeteren, onderwijs te ondersteunen en armoede te verlichten.

The Rotary Foundation maakt gebruik van het uitgebreide netwerk van de Rotarians voor zowel het bijeenbrengen van fondsen als voor het uitvoeren van projecten. Zoals veel Nederlanders bijdragen aan hulporganisaties, zo dragen Rotarians daarnaast ook bij aan hun eigen Foundation.

Voor informatie over de Foundation kijk hier