Club Uitje 11 mei 2013!

Club Uitje: Met RCBS de boer op!

Het nieuwe aspergeseizoen begint medio april. Op zaterdag 11 mei ´s middags bezoeken wij aspergekweker Buijs in Bilthoven om daar meer te leren en te horen over dit ´witte goud´. Om ze te leren beoordelen en natuurlijk te proeven.

De wijn die je er bij schenkt is een belangrijk onderdeel van het ´ensemble´ en dus proeven we ook enkele witte wijnen in combinatie met verschillende asperge hapjes.

Na een ontspannen intermezzo waarbij de benen in het nabij gelegen natuurgebied kunnen worden gestrekt, sluiten we af met een 3-gangen buffet met asperges in de hoofdrol, verzorgd door Paul!, traiteur uit de Laanstraat te Baarn.

Kosten bedragen slechts (ca.) € 33.- per persoon en dan is alles verder inclusief!