IHE info

Jaarlijks maken wij als Rotary met alle districten en clubs in Nederland het mogelijk om 10 tot 15 studenten afkomstig uit de hele wereld te laten studeren aan IHE Delft aan het Institute for Water Education. Sinds 2012 hebben al 146 studenten uit 52 landen aan IHE Delft hun master gehaald! De studenten gaan daarna weer terug om hun kennis toe te passen in hun moederland.

Hier kunnen wij bijzonder trots op zijn! Hierbij nodigen wij jullie dan ook uit om jullie jaarlijkse bijdrage voor het Scholarship Programma "Educating Future Water Leaders" wederom te doen. Wij roepen alle clubs op om een bedrag van 500 euro te doneren (meer mag natuurlijk ook). Het opleiden van toekomstige leiders in water is van groot belang om de enorme water en klimaatadaptatie opgaven in de wereld op te lossen.

Jullie bijdrage voor het Scholarship Programma "Educating Future Water Leaders" (zie voor meer informatie deze link) kan worden overgemaakt naar:

• rekeningnummer NL98 BUNQ 2048 3859 07
  • ten name van Stichting Beheer Global Grants
  • onder vermelding van "Rotary IHE Delft Msc Scholarship Program 2022-2023"

Alvast hartelijk dank!

Verder kondigen wij hierbij het landelijk TRF (The Rotary Foundation) Seminar aan op 26 november aanstaande bij IHE Delft. Dit is een uitgelezen gelegenheid om kennis te maken met het IHE Institute for Water Education in Delft én kennis te maken met The Rotary Foundation, de wereldwijde goede doelen organisatie van Rotary.

Tot 26 november bij het landelijk TRF seminar bij IHE Delft!

Zie de bijlage voor het programma en de aanmelding.