Leercentrum

Nieuws van het ‘ Learning Center’

Wij willen je op de hoogte te stellen van enkele belangrijke updates van de aanpassingen bij het Rotary's Learning Center.

We zijn op 15 juni begonnen met het updaten van enkele leerplannen. Wij raden je aan de leerplanrapporten die je hebt gedaan op te slaan. Op die manier heb je een overzicht van de leerplannen die je in 2021-22 hebt voltooid.

Wijzigingen omvatten het volgende:

• Op 1 juli begint een nieuwe cursus hercertificering van de Foundation beurzen voor 2022-23.
  • Leerplannen voor clubvoorzitters worden herzien om updates van het Rotary-beleid weer te geven, inclusief relevante besluiten van de CoL in 2022.
  • De Lead Your Club: Voorzitter handleiding is na 30 juni niet meer beschikbaar; in plaats daarvan krijgen clubvoorzitters de leerplannen Club President Basics en Club President Intermediate.
  • Herziene leerplannen voor alle clubfunctionarissen zijn in juli in het Engels beschikbaar en in september in andere talen.