Foundation Commissie 2020-2021

Sofie van Londen

RC Hilversum International

Peace Fellowship coordinator

De Rotary Foundation Commissie (DRFC) is een uitvoerend orgaan van The Rotary Foundation(TRF). Zij promoot en ondersteunt RI in het vervullen van de algemene en specifieke Rotary doelstellingen. Daartoe vervult zij een bemiddelings- en gidsfunctie tussen RI en de clubs in District 1570. Het kweken van wereldwijd wederzijds begrip en vrede door middel van lokale, nationale en internationale humanitaire, onderwijskundige en culturele programma’s die vaak ook ten dienste staan van jongeren die hun kennis en ervaring willen vergroten in het buitenland is de kern van de TRF. Jaarlijks wordt een District Foundation Seminar georganiseerd.

X:\# Mijn Documenten\Jacq's R'ry Websites Help\Logo's\Overige\Foundation-MetWiel.png