HET VERSCHIL GEMAAKT

HET VERSCHIL GEMAAKT

ROTARY MANIFESTATIE - ZATERDAG 9 JUNI - CULTUURKOEPEL IN HEILOO

Wat doet Rotary?

Wat doen de bijna 80 Rotaryclubs in Noord-Holland?

Welke evenementen en projecten organiseren ze om het verschil te maken voor allerlei goede doelen in de samenleving?

Ze laten graag zien en horen HOE en voor WIE ze het afgelopen jaar Het Verschil hebben Gemaakt en dat allemaal in de prachtige ambiance van de Cultuurkoepel!

Er is een markt met kraampjes en standjes: veel gelegenheid om elkaar te ontmoeten en te inspireren! Ook goede-doelen-organisaties zijn van de partij!

Op het centrale podium worden korte presentaties gehouden over een verscheidenheid aan Rotaryprojecten.

eva rovers
effecctief veranderingen aanbrengen

Het ‘slotwoord’ Effectief veranderingen tot stand brengen is aan Eva Rovers, auteur van o.a. enkele veelgeprezen biografieën. Momenteel is ze veelvuldig te zien en te horen over haar recent verschenen boek Practivisme, een handboek voor heimelijke rebellen.

GELDT DAT OOK VOOR ROTARY?
MOET ROTARY OOK WAT REBELSER WORDEN?

Kom en laat je inspireren op 9 juni in de Cultuurkoepel!

LAAT ROTARY VOORAL HET VERSCHIL BLIJVEN MAKEN!