District Werkdag - 12 oktober 2013

DISTRICT WERKDAG 2013

Dit jaar organiseert ons district de Najaarsassembly met de Districtswerkdag op zaterdag 12 oktober aan de Zaanse Schans. Ik nodig alle Rotarians uit mee te doen en alle clubs om een afvaardiging te sturen.

Op het programma staan een training seminar voor de Rotary Foundation en workshops over voorlichting en communicatie, over jeugd service projecten en over de toekomstige financiële organisatie van ons district.

In de Assembly geeft IPDG Eduard Leutscher zijn financiële jaarverslag.

De bijeenkomst is ook een goede gelegenheid voor onderlinge communicatie.

Het district betaalt en houdt de deelnemers vrij.

Voor de catering en de organisatie is het nodig je participatie tevoren op te geven.

Je bent van harte welkom.

Inloop

vanaf 09 uur

welkom

workshops serie 1

koffie pauze

workshops serie 2

lunch

Assembly

WORKSHOPS

1.

Basis - Training seminar door voorzitter van de Districtscommissie Rotary Foundation, PDG Peter Kleuters

2.

Training / verdiepingsseminar (voor gevorderden) door de voorzitter van de Grant commissie van de districtscommissie Rotary Foundation, DGE Anne Legeland

3.

Informatieve workshop over ‘Uitstraling, communicatie, voorlichting en bewustwording’ door de Districtsmediacommissie (voorzitter Eric Mentink en Districtsredacteur Tom Tossijn).

4.

Informatieve workshop ‘Jeugd serviceprojecten’ door de Districtsjeugdcommissie (voorzitter Mignon Hoogenraad)

5.

Informatie over de ontwikkelingen bij de RAN (met onder meer DG Jan Lucas Ket, DGE Willem van der Mark en Financiële Commissie).

AGENDA VAN DE ASSEMBLY

1.