regio-indeling en RBC's

Zet je jongerenproject in de schijnwerpers!

Veel projecten staan in deze tijd onder druk en het is zeker voor jongeren extra lastig om hun weg in de maatschappij te  (blijven) vinden. Daarom is een stimuleringsprijs voor jongerenprojecten meer dan ooit van groot belang.

In 2023 organiseert Rotary voor de zevende keer de jeugdstimuleringsprijs van Rotarydistrict 1590 (Noord-Nederland). Dit district bestaat uit vier regio’s: Friesland, Groningen, Drenthe en NW-Overijssel/Flevoland-N.

regio-indeling en RBC's

Ons district is onderverdeeld in acht regio’s, die onder leiding staan van een assistent-gouverneur (klik op de blauwe regio-indicaties in het kaartje). De AG’s roepen enkele malen per jaar de clubs in hun regio bijeen om hen te informeren en om samenwerking te bevorderen (regionale bestuurscontacten - RBC's).

GA DAARVOOR NAAR DIT AANVRAAGFORMULIER...

hello world

hello