Workshop-diversiteit-in-leeftijdgeneraties

Workshop: diversiteit in leeftijd/generaties

Mensen van verschillende leeftijden zijn in verschillende werelden opgegroeid. Kinderen van nu groeien op met een iPad, jongeren van 25 zijn opgegroeid met spelcomputers en de generatie daarvoor heeft de pc ontdekt. Wie weet nog hoe bijzonder het was om een autotelefoon te hebben?

De verschillen zijn niet alleen op technisch gebied. We spreken over generaties met bepaalde kenmerken. Vaak herken je dat wel, nieuwe generaties leggen prioriteiten anders. Er zijn ook verschillen in leiderschapsstijl en communicatiestijl. Wat betekent dit voor werksituaties en jullie club?

Vocational Service heeft een workshop ontwikkeld waarbij we dit soort verschillen bespreekbaar en daarmee hanteerbaar maken. Hoe benut je leeftijds- en prioriteitsverschillen op je club en in je werk?

Neem contact op voor de mogelijkheden en/of het plannen van een workshop bij uw club: dcvocational@rotary-d1600.nl