Bijdrage jubileum Buurtgezinnen

Rotary Club Hoeksche Waard draagt bij aan het 2-jarig jubileumfeest van ‘Buurtgezinnen’.

"In april sponsorde Rotaryclub Hoeksche Waard het 2-jarig jubileumfeest van Buurtgezinnen Hoeksche Waard met een bijdrage voor de goodiebags die alle betrokkenen gezinnen kregen. Het jubileumfeest, waarvoor alle vraaggezinnen en steungezinnen waren uitgenodigd, was een enorm succes.

Onder het motto ‘Opvoeden doen we samen’, koppelt Buurtgezinnen gezinnen die steun kunnen gebruiken aan een stabiel gezin in de buurt. Zo krijgen kinderen wat extra liefde en aandacht en worden ouders ontlast.

Sinds 2 jaar helpen gezinnen elkaar op die manier ook in de Hoeksche Waard. Al tientallen gezinnen zijn aan elkaar gekoppeld. Er worden nog meer steungezinnen gezocht. Op Buurtgezinnen.nl vindt u meer informatie over de organisatie en over de concrete vragen in de 'Hoeksche Waard' waarvoor steungezinnen worden gezocht."