Steun Rotary aan Avond4Daagse

Avondvierdaagse ook dit jaar

met inzet Rotaryclub Huizen

HUIZEN – mei 2013. Ook dit jaar kan de avondvierdaagse in Huizen mede dankzij de inzet van de Rotaryclub Huizen, weer plaatsvinden. Het is al voor het derde jaar dat deze Rotaryclub helpt bij de organisatie van dit geliefde wandelevenement.

Maandag 27 tot en met donderdag 30 mei, lopen honderden leerlingen van de verschillende scholen hun kilometers door de mooie regio van Huizen. De Rotaryleden hebben vooral een taak als verkeersregelaars. Zij hebben daartoe een speciale training van de politie ontvangen en hebben hun kennis en kunde moeten tonen, voordat zij de straat op mochten!

De inzet voor dit evenement past uitstekend in de doelstelling van Rotary om binnen de eigen leefgemeenschap daar waar nodig, wat voor anderen te betekenen. Soms kan dat door de persoonlijke inzet van de leden, zoals bij de Avondvierdaagse, op andere momenten wordt er door middel van acties geld ingezameld. Afgelopen jaar stond de steun aan het onderzoek naar ALS centraal.

Noot voor de redactie:

Indien u meer informatie wenst kunt u contact opnemen met Douwe de Joode, 06-53121072, d.dejoode@dejoode.nl