GSE-team

GSE

GSE: Ontvangst van een groep Taiwanezen door Rotaryclub Huizen (7 t/m 10 april 2003)

Ons district 1570 ontving eind maart tot begin april een groep jonge mensen uit Taiwan in het kader van het, met een goed Nederlandse uitdrukking genoemde, G(roup) S(tudy) E(xchange) programma. Rotaryclub Huizen was een van de ontvangende clubs.

De groep bestond uit 4 mensen  tussen 30  en 45 jaar (geen Rotarians) met een oudere begeleider (wel Rotarian).  Hun beroepsgroep is globaal gesproken de agrarische sector.

Het programma van RC Huizen zag er als volgt uit:

Maandag:

Maandag 7 april ontvangst op het Erfgooiers College. Na een lunch: programma bij Westland Kaas.

Het tweede deel van die middag: rondleiding door de vesting Naarden.

Dinsdag:

Dinsdagmorgen werd de Agrarische Hogeschool in Dronten bezocht.

‘s Middags: bezoek aan het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen.

Via o.a. Volendam weer terug naar Huizen. (zie voor een foto-verslag van deze dag hieronder)

Woensdag:

Woensdagavond was er een clubavond met een Farewell-party. Borrel, eten, toespraken. Ook onze gouverneur was hierbij aanwezig.

Donderdag:

Vervoer gasten naar Schiphol. Daar werden zij door de GSE-commissie van het district en door ons uitgezwaaid.

Bekijk de fotoreportage