Oorkonde voor RC Huizen

Oorkonde voor

Rotary Huizen

HUIZEN – mei 2012. Voorzitter Hans Carpay en inkomend voorzitter Olga van der Baan van RotaryClub Huizen, hebben een unieke oorkonde mogen ontvangen. Zij ontvingen deze, ondertekend door de president van Rotary International, uit handen van gouverneur Liesbeth Tόth-Varju voor het vele werk dat de leden van de Club in 2010 en 2011 hebben gedaan om polio de wereld uit te helpen.

Extra fondsen zijn in die periode door acties bijeengebracht en Olga is recent als arts in India geweest om kinderen medicijnen tegen polio toe te dienen. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) beijvert zich samen met Rotary International en de Bill Gates Foundation, al jaren om polio definitief de wereld uit te helpen. En hoewel de ziekte soms verrassend de kop op blijft steken, lijkt het stap voor stap toch te gaan lukken.

Noot voor de redactie:

Indien u meer informatie wenst kunt u contact opnemen met Douwe de Joode, lid RotaryClub Huizen, d.dejoode@dejoode.nl of via zijn 06-53121072