co hermans

Paul Harris Fellow

Ere-lid van de RotaryClub Huizen

Co Hermans 1916 – 2007

Rotary is vriendschap, vriendschap met het doel wat voor anderen te betekenen. Eigenlijk, het inzetten van de eigen talenten ten gunste van die ander. Die eigenschap had Co Hermans; het was de grootgrutter Jac. Hermans ten voeten uit. Waar jonge ondernemers waren, daar was Co. Daar waar de maatschappij scherp maar ook mild kritisch beschouwd moest worden, trof je Co; Paul Harris Fellow en ere-lid van de Club Huizen. Altijd actief, altijd met een glimlach, altijd respect voor die ander. Zo hebben wij hem als Rotarian sedert 1974 mogen meemaken.

Tot kort voor zijn dood bestookte Co op zijn eigen wijze nog zijn mede-Rotarians met uitgeknipte artikelen en begeleidend commentaar die specifiek voor dat lid golden. Tijdens de RollCall stelde hij zich altijd voor als “Kruidenier”. Het typeerde de man die gewoon was en gewoon is gebleven. In dankbaarheid zullen we hem herinneren en zijn blij dat hij onze vriend was. Wij zullen Co Hermans zeer missen!

RotaryClub Huizen