Rotorbootrace zaterdag 18 september 2010

Webmaster (mei 2010)

De leden van RC Lopikerwaard zijn niet bang voor een nat pak tijdens de jaarlijkse Rotorbootrace.

Met een gemiddelde leeftijd van veertig plus en evenveel vrouwelijke leden als mannelijke, is de Rotaryclub Lopikerwaard een bijzonder gezelschap van uiteenlopende pluimage..

Een groep enthousiaste mensen die graag een steentje bijdraagt aan de maatschappij en leden die houden van aanpakken.

Op 18 september 2010 gaat de rotorbootrace weer van start en we zijn er dit jaar vroeg bij om er een spetterend spektakel van te maken! Op de eerste plaats staan natuurlijk de projecten die we ondersteunen met de opbrengst van de Rotorbootrace 2010: kinderen met een beperking een onvergetelijke dag bezorgen.

Daarnaast willen we onze sponsoren een fantastische dag bezorgen, dat dit pas op de tweede plaats komt wil niet zeggen dat we er half werk van maken!

Francisca van der Ploeg-Jimmink is voorzitter van de rotorbootrace organisatie :

'Dit jaar gaan we de rotorbootrace in een nieuw en fris jasje steken. Natuurlijk is het nog steeds de bedoeling om zoveel mogelijk boten op het water te krijgen zodat we onze goede doelen optimaal kunnen ondersteunen. Maar we willen het bekende fenomeen rotorbootrace omtoveren in een nog uitbundiger waterspektakel. Zo hebben we bijvoorbeeld voor bedrijven en organisaties een keuzemenu gemaakt dat bestaat uit vier pakketten. Hiermee kunnen grote én kleine bedrijven of organisaties meedoen als sponsor van dit evenement.

We rekenen natuurlijk op veel sponsoren die zo een bijdrage leveren aan de goede doelen, maar ook zelf een spetterend spektakel zullen meemaken. Een gevarieerd deelnemersveld met fanatieke, maar vrolijke deelnemers en natuurlijk veel lachende gezichten langs de waterkant!’

Pakketten deelnemende bedrijven

Deelnemende bedrijven en organisaties kunnen kiezen uit vier verschillende pakketten:

Het Drogevoetenpakket: € 100,-

Bord langs parcours

Het Tobbedanspakket: € 250,-

Boot inclusief DVD van 'uw race' plus 10 consumptiebonnen

Het Groene Draakpakket: € 350,-

Boot inclusief DVD van 'uw race' plus 10 consumptiebonnen en 5 persoonslunch

Het 700 Jaar Stad IJsselsteinpakket: € 450,-

Boot inclusief DVD van 'uw race' plus 10 consumptiebonnen en 5 persoonslunch, 5 Poorters en een bord langs parcours

Rotorbootrace 2010 sport & spel

Zelf racen voor een onvergetelijke dag voor kinderen met een beperking.