Rotorboot- en Badeendenrace in IJsselstein

SPETTERENDE PRIJZEN BIJ ROTORBOOT- en BADEENDENRACE

Zaterdagmiddag 16 september organiseert Rotaryclub Lopikerwaard de Rotorboot- en badeendenrace. Voor de felbegeerde vergulde scheepsbel strijden teams van Axion continu, Van Baaren aannemers, Blokhuis en Duinstra notariskantoor, Body business, Hypotheker Van Tergouw, Monuta Landsman, Plus van Velzen, Rabobank Utrechtse Waarden, Schalkwijk installatieburo, Stigho electro en Wiegand Bruss optiek. Tussen 12.00 en 12.45 uur kunnen zich nog twee teams ter plaatse inschrijven. Bezoekers en toeschouwers maken bij de badeendenrace kans op fantastische prijzen, beschikbaar gesteld door lokale ondernemers uit de Lopikerwaard. Er worden drie keer 250 badeendjes losgelaten. Loten zijn ter plaatse te koop voor € 2,-. De opbrengst is voor de klimtoren van Scouting Anne Frank & St. Nicolaas en Nico Steenbeekgroep.

Lopikerwaard

Win Eftelingentreekaarten van Rabobank Utrechtse Waarden (drie sets voor twee personen), een Vichypakket van Apotheek Oudewater; Castratie of sterilisatie van uw hond of bij Wim van der Putten van Dierenkliniek Lopik-Benschop; Museumbezoek met koffie en koek bij Natuurmuseum De Wielewaal, Willige Langerak. Planten en boeketten van Baars bloembinders, de Plantenman op de weekmarkt en van Intratuin IJsselstein; Bloemenshop 4roses en Gewoon bloemen in Lopik. Kaaspakketten, met en zonder sap, van Zuivelboerderij De Vos, Lekker buiten, kaas en Boernlogies in Lopik en Kaasie Kaasie in IJsselstein of tegoedbonnen van Bakkerij De Keizerskroon in Lopik; Streekproducten en fruitmanden van Korenmolen De Windotter in IJsselstein; Landwinkel De Fruitwaard in Jaarsveld, Van Os Fruit in Lopik.

Appels en peren

IJsprijzen van Luigi’s Ijssalon in IJsselstein; waren van Slagerij de Goey of tegoedbonnen voor Bar Brasserie Joris, Steakhouse Amigos of Chinees indisch restaurant Hua Ling in Lopik. Cadeaubon voor gezichtsbehandeling bij Elzulwini in Lopik en Joke Hooiveld in IJsselstein of win gewoon de hangmat van Loek.

Winkelen

Winkelen in IJsselstein met boekenpakketten en cadeaubonnen van Boekhandel Logica, The Readshop en De Wit computers. Scoor chocoladelekkers van Zuccotto; Le Georgettes armbanden van Het Juweliershuis, Happy Socks van The Lord shop, sjaaltjes van All Kind by Joyce, modeaccessories van Trends of ’t Kroontje, een cadeaubon van Parfurmerie Van Rooijen of in Lopik: een cadeaubon voor woonaccessories van Biezjoe Enzo;

De start en finish is gesponsord door Van Wijk Nieuwegein aannemers. De droge voetenpakketten zijn afgenomen door 4some technisch beheer, Adanti, Brasserie De Kloostertuin, Brokking tapijt, De Geluksfabriek, Dirk Kramer Lopik, Fysiopraktijk Groene Biezen, Jon Karelse intercoiffure, KEV interieurbouw, LawFact, Metal bouwkonsort, Milin panelen en profielen, Notariskantoor Gehlen, Lopik, Rabobank Utrechtse Waarden, Sjonic en Van Vliet transport.

De Rotorboot- en badeendenrace was niet mogelijk zonder de onvoorwaardelijke bijdrage van Donk industries, EDS reclame en Viavac vacuum lifting, Lopik; Assurantiekantoor Van Wijk; Charles Lagendijk, Jachthaven Marnemoende; Jan van Woudenberg; Jumbo A. Langerak Achterveld; Jumbo Langerak De Clinckhoeff, Plus J. Schimmel Panoven en Zenderpark en Sefaam versmarkt, IJsselstein en Heeren van Loosdrecht croquetteurs.

Speciale dank aan gemeente IJsselstein en de vrijwilligers van de brandweer, scoutings en Reddingsbrigade IJsselstein. Ontmoet elkaar in IJsselstein op zaterdag 16 september, 13.00 uur, aan de stadsgracht bij het Vesting- en Kloosterplantsoen.