Persbericht - Wilma Verhoef vrijwilliger van de maand november 2017

Persbericht, 29 november 2017

Rotarytaart voor vrijwilliger Wilma Verhoef

Dinsdag 27 november 2017 is vrijwilliger Wilma Verhoef blij verrast met een Rotarytaart en een VVV-bon ter waarde van € 50,-. Wilma was nietsvermoedend voedselpakketten aan het samenstellen, toen zij overvallen werd door een aantal leden van de Rotaryclub Lopikerwaard. Wima krijgt deze taart omdat zij zich jarenlang belangeloos inzet voor de Lopikse inwoners.

Leden van de Rotaryclub hebben haar samen met Anina van de Read Shop bezocht tijdens haar wekelijkse uitgiftes van voedselpakketten in de loods van Ruud Borst in Lopik. Haar collega’s waren ook aanwezig en het werd een mooi moment van waardering. Wilma was blij verrast en wist van niks.

Toegewijde vrijwilliger
Wilma is een toegewijde vrijwilliger bij de Voedselbank Lopik en erg betrokken in de lokale samenleving. Elke dinsdag stelt zij met een collega pakketten samen en deelt zij deze uit aan mensen in Lopik. Zij geeft aan dat dit nog steeds wenselijk is, ook al daalt het aantal mensen wel gezien de economische groei.

Naast de Voedselbank houdt Wilma zich ook al jaren bezig als vrijwilliger voor de Stichting Roemeense Kinderhulp in IJsselstein. Zij zamelt kleding, speeldgoed en allerlei bruikbare spullen in uit de regio om vervolgens te laten transporteren naar Roemenië.

Vrijwilligersactie Rotaryclub Lopikerwaard
De Rotarytaart en de VVV-bon maken deel uit van een vrijwilligersactie die is georganiseerd door de Rotaryclub Lopikerwaard. De club bestaat dit jaar 20 jaar. Om dat te vieren krijgt iedere maand een toegewijde vrijwilliger uit Oudewater, Lopik of IJsselstein een Rotarytaart als dank voor zijn of haar inzet. Deze actie loopt gedurende het jubileumjaar.

Kijk voor meer informatie op: www.rotary.nl/lopikerwaard,

Voor meer informatie: Miranda Mulder 06-52645276