Persbericht: Vrijwilliger Marja Allaert verrast met Rotarytaart

Persbericht, 28 december 2017

Vrijwilliger Marja Allaert verrast met Rotarytaart

Marja Allaert werd op vrijdag 22 december verrast met een Rotarytaart en een verzorgingspakket. Rotaryclub Lopikerwaard heeft Marja Allaert aangewezen tot vrijwilliger van de maand december vanwege haar tomeloze inzet voor de Wereldwinkel in Oudewater. In het bijzijn van haar man en collega’s reageerde Marja verrast en waardeerde het zeer.

Marja Allaert werkt inmiddels acht jaar met veel overtuiging en plezier voor de Wereldwinkel. Ze staat een dagdeel in de winkel,verzorgt de inkoop en richt de etalages in. Haar kunstzinnige en artistieke hand is te herkennen in de winkel en etalages. Manon Berretty en Marianne Ruigrok overhandigde haar de Rotarytaart in de Wereldwinkel. Tevens ontving zij een, door DA-drogisterijen Oudewater gesponserd, verzorgingspakket.

Wereldwinkel Oudewater
De Wereldwinkel of Fair Trade zet zich in om problemen van mensen in ontwikkelingslanden aan te pakken, door hun producten in te kopen en in Nederland te verkopen. Wereldwinkel Oudewater is in 1998 opgericht en bestaat volledig uit vrijwilligers. Aankomend jaar viert de Wereldwinkel Oudewater net als Rotaryclub Lopikerwaard zijn 20 jarig lustrum.

Vrijwilligersactie Rotaryclub Lopikerwaard
De Rotarytaart en het verzorgingspakket maken deel uit van een vrijwilligersactie die is georganiseerd door de Rotaryclub Lopikerwaard. De club bestaat dit jaar 20 jaar. Om dat te vieren krijgt iedere maand een toegewijde vrijwilliger uit Oudewater, Lopik of IJsselstein een Rotarytaart als dank voor zijn of haar inzet. Deze actie loopt gedurende het jubileumjaar.

Kijk voor meer informatie op: www.rotary.nl/lopikerwaard,

Voor meer informatie: Miranda Mulder 06-52645276

Foto: in het midden Marja Allaert,met rotaryleden van Lopikerwaard; Manon Berretty en Marianne Ruigrok