Persbericht: Wilma Trompetter - vrijwilliger van de maand verrast met Rotarytaart

Persbericht, 28 mei 2018

Vrijwilliger Wilma Trompetter verrast met Rotarytaart

IJsselstein – Wilma Trompetter werd op woensdag 23 mei tijdens een brainstormsessie van de

Dag van de Dialoog in IJsselstein verrast met een bezoek van 2 leden van de Rotaryclub Lopikerwaard. Wilma, al vanaf 2008 betrokken bij de organisatie van de Dialoog in IJsselstein en hierdoor ook als penningmeester bij IJsselstein Betrokken, is daarnaast al ruim 6 jaar actief als vrijwilliger bij Museum IJsselstein, waar ze met veel plezier mensen rondleidt en uitgebreid vertelt over een stukje historie van IJsselstein, maar ook over de kunst die op dat moment wordt tentoongesteld in MIJ. Ze staat altijd klaar om ook op zowel zon- als feestdagen aanwezig te zijn.

Wilma is onvermoeibaar. In de bibliotheek IJsselstein treedt ze elke 3e dinsdag van de maand als gespreksleider op bij “Lees en Ontmoet”, een groep mensen die met elkaar in gesprek gaan over een artikel uit de krant, een column of een gedicht.

Haar vrijwillige inzet op maatschappelijk gebied is groot: Het Rode Kruis IJsselstein en De Zonnebloemafdeling IJsselstein kunnen rekenen op haar. Als penningmeester zorgt zij voor een zorgvuldige boekhouding, maar zij gaat ook jaarlijks mee met het reisje dat De Zonnebloem organiseert om mensen die door een fysieke beperking dreigen te vereenzamen, een heerlijke dag te bieden.

Elke maand

De Rotaryclub Lopikerwaard heeft deze maand Wilma Trompetter aangewezen als vrijwilliger van de maand mei en haar verrast met een taart van ZOMO – Lunchroom ZOlekker. De club bestaat dit jaar 20 jaar en om dit te vieren, ontvangt gedurende het jubileumjaar iedere maand een toegewijde vrijwilliger uit IJsselstein, Lopik, Cabauw of Oudewater een Rotarytaart als dank voor zijn of haar inzet.

Kijk voor meer informatie op: www.rotary.nl/lopikerwaard,

Wilma Trompetter ontvangt de Rotarytaart

(Foto: Rotaryclub Lopikerwaard)