Informatie Rotorbootrace 2017

Aan onze Jubileum-Rotorbootracers,

Rotaryclub Lopikerwaard bestaat dit jaar 20 jaar. Om dat te vieren, organiseren we na een pauze van 5 jaar weer onze spectaculaire Rotorbootrace door de IJsselsteinse gracht.

In het verleden heeft u met uw bedrijf met veel enthousiasme meegedaan. Dank zij uw bijdrage haalden we jaarlijks tussen de 5000 en 10.000 euro op. U hebt daarmee verschillende lokale stichtingen en verenigingen ontzettend geholpen, waaronder De Stichting Roemeense Kinderhulp, De Stichting Bijzonder Actief en de Reddingsbrigade.

Dit jaar gaan we racen voor de Scoutinggroep Anne Frank & St. Nicolaas. Deze IJsselsteinse scoutinggroep bestaat 70 jaar en heeft dus ook alle reden om feest te vieren. In hun jubileumjaar willen ze een begin maken met de bouw van een spectaculaire 10 meter hoge klimtoren. Deze klimtoren is niet alleen voor eigen gebruik, maar ook voor andere scoutingclubs in de Lopikerwaard, Montfoort en Oudewater en voor individuele klimmers of bedrijven. Om deze klimtoren te kunnen bouwen is veel geld nodig.

Wilt u de Scoutinggroep daarbij helpen?

We nodigen u daarvoor graag uit om de uitdaging (weer) aan te gaan. De race door de gracht is spectaculair, superzwaar en vooral erg nat, maar de winnaars gaan voor eeuwige roem en een schitterende scheepsbel met hun (bedrijfs)naam erin gegraveerd. Een must-have in elke kantine !! Het een-na-snelste team en het team in de origineelste uitdossing mogen in een later stadium gebruik maken van de klimtoren. Dubbel plezier dus…

En voor het echte nagenieten: met het Jubileum-Rotorbootracepakket bent u verzekerd van een professionele fotoshoot door Eike Michler, van een geweldige dag en de verrichtingen van uw team in de gracht.

De race vindt plaats op zaterdag 16 september van 13.00 tot 17.00 uur, in de IJsselsteinse gracht ter hoogte van het Vestingplantsoen (en Speeltuin Kloosterplantsoen).

Het zal de deelnemende teams en hun supporters, scouts en hun familie, passanten en bezoekers van de speeltuin dit jaar aan niks ontbreken: Genieten van het waterspektakel, de badeendenrace, een heerlijke lunch, verse frieten, kleine hapjes en uiteraard drankjes. Het geheel zal muzikaal worden opgeluisterd door onze wereldberoemde IJsselsteinse zanger Jan Woudenberg en voor de kinderen zal de scouting een groot speeltuig bouwen.

Kortom: wij zullen er alles aan doen om er een gezellige middag van te maken en we hopen natuurlijk dat wij ook dit jaar weer op uw fysieke steun (4 deelnemers per boot) en/of financiële steun mogen rekenen.

Bijgaand sturen wij u het inschrijfformulier voor deze Jubileum Rotorbootrace.

U kunt dit ingevulde formulier retour mailen naar Freawiegandbruss@me.com

Met vriendelijke groet,

Stichting Community, Rotaryclub Lopikerwaard

Huib, Frea, Miranda, Otgera, Marian, Katinka

Jubileum Rotorbootrace Rotaryclub Lopikerwaard

Zaterdag 16 september 2017

Stadsgracht Vestingplantsoen (thv Speeltuin Kloosterplantsoen)

Zelf racen door de gracht voor een spectaculaire 10 meter hoge klimtoren.

Te realiseren bij Scoutinggroep Anne Frank St Nicolaas op het terrein en toegankelijk voor inwoners uit de gehele Lopikerwaard.

Meteen inschrijven? Klik hier.

Meer informatie: freawiegandbruss@me.com