RC Lopikerwaard organiseert groots muziekspektakel op zaterdag 14 juni 2014

Rotaryclub Lopikerwaard organiseert een groots muziekspektakel op zaterdag 14 juni 2014 in het Fulco Theater te IJsselstein.

De opbrengst zal volledig gedoneerd worden aan de Stichting Leergeld IJsselstein (St Leergeld). Deze Stichting biedt kansen aan kinderen van 4 tot 18 jaar uit gezinnen met minimale financiële middelen om mee te doen aan binnen- en buitenschoolse activiteiten.

Het programma bestaat uit een optreden van de Bogers Swing Collective met o.a. Robin van Beek, ooit finalist in de Soundmixshow en tegenwoordig zangcoach van o.a. The Voice kandidaten van Ali B, een gastoptreden van Jill Helena, finaliste van de laatste editie van The Voice of Holland en een gastoptreden van Tim Akkerman, vroeger leadzanger van Di-Rect, maar momenteel in iedere krant en op TV vanwege zijn nieuwe album: The Journey!

Daarna vindt een veiling plaats van een aantal diensten, die door de Rotaryleden worden aangeboden.

Toegangskaarten à € 20,- verkrijgbaar via rclopikerwaard@gmail.com